Palautuskäytäntö
----
Politiikkamme kestää 30 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut 30 päivää, emme valitettavasti voi tarjota sinulle hyvitystä tai vaihtoa.
Jotta tuote voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen sait. Sen on myös oltava alkuperäispakkauksessa.
Useat tavaratyypit on vapautettu palautuksesta. Pilaantuvia tavaroita, kuten elintarvikkeita, kukkia, sanomalehtiä tai aikakauslehtiä, ei voi palauttaa. Emme myöskään ota vastaan tuotteita, jotka ovat intiimituotteita tai hygieniatuotteita, vaarallisia materiaaleja tai syttyviä nesteitä tai kaasuja.
Muita ei-palautettavia tuotteita:
* Lahjakortit
* Ladattavat ohjelmistotuotteet
* Jotkin terveys- ja henkilökohtaisen hygienian tuotteet
Palautuksen suorittamiseksi tarvitsemme kuitin tai ostotodistuksen.
Älä lähetä ostoksiasi takaisin valmistajalle.
Tietyissä tilanteissa myönnetään vain osittainen palautus: (tarvittaessa)
* Kirja, jossa on selviä käyttöjälkiä
* CD- tai DVD-levy, VHS-nauha, ohjelmisto, videopeli, kasettinauha tai vinyylilevy, joka on avattu.
* Mikä tahansa tuote, joka ei ole alkuperäisessä kunnossaan, on vahingoittunut tai josta puuttuu osia syistä, jotka eivät johdu meidän virheestämme.
* Mikä tahansa tuote, joka palautetaan yli 30 päivää toimituksen jälkeen.
Palautukset (tarvittaessa)
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös palautuksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä.
Jos palautus hyväksytään, se käsitellään ja hyvitys tehdään automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäiselle maksutavallesi tietyn ajan kuluessa.
Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset (tarvittaessa)
Jos et ole vielä saanut palautusta, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.
Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöön, sillä voi kestää jonkin aikaa ennen kuin palautus on virallisesti kirjattu.
Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Palautuksen kirjaaminen kestää usein jonkin aikaa.
Jos olet tehnyt kaiken tämän, etkä ole vieläkään saanut palautusta, ota meihin yhteyttä osoitteeseen hei@novisto.fi
Myyntituotteet (tarvittaessa)
Vain normaalihintaisia tuotteita voidaan hyvittää, valitettavasti alennusmyyntituotteita ei voida hyvittää.
Vaihdot (tarvittaessa)
Vaihdamme tuotteita vain, jos ne ovat viallisia tai vahingoittuneita. Jos haluat vaihtaa sen samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen hei@novisto.fi ja lähetä tuote osoitteeseen:
Chapelys Limited
76774328
Rm 602, 6/f, Kai Yue Comm Building, No.2c, Argyle Street, Mong Kok Hong Kong
Lahjat
Jos tuote oli ostettaessa merkitty lahjaksi ja lähetetty suoraan sinulle, saat lahjahyvityksen palautuksen arvosta. Kun palautettu tuote on vastaanotettu, sinulle lähetetään lahjakortti.
Jos tuotetta ei ollut merkitty lahjaksi ostettaessa tai jos lahjan antaja oli lähettänyt tilauksen itselleen antaakseen sen sinulle myöhemmin, lähetämme hyvityksen lahjan antajalle ja hän saa tietää palautuksestasi.
Toimitus
Palauttaaksesi tuotteen sinun tulee lähettää tuote postitse osoitteeseen:
Chapelys Limited
76774328
Rm 602, 6/f, Kai Yue Comm Building, No.2c, Argyle Street, Mong Kok Hong Kong
Riippuen asuinpaikastasi, vaihtotuotteesi perille saapumiseen kuluva aika voi vaihdella.
Jos lähetät yli 75 punnan arvoisen tuotteen, sinun kannattaa harkita jäljitettävän kuljetuspalvelun käyttämistä tai kuljetusvakuutuksen hankkimista. Emme takaa, että saamme palautetun tuotteen.